FANDOM

Trautzenowie
Zaraz po walkach ze zwierzoludźmi największym prestiżem cieszył się baronet von Trautzenów, władający Leichebergiem oraz przyległymi włościami. Głowa tej rodziny przetrwała walki ze chaosem, czym nie mogą poszczycić się inne rody arystokratyczne. Mimo że ród nie był zbyt zamożny, to on  miał po owych walkach najliczniejszą i najlepiej przeszkoloną piechotę ze wszystkich wasali von Waldenów. Ponadto zarówno bliskie kontakty z Mistrzynią Zakonu Płonącego Słońca, jak i pobożne czczenie przez baroneta Myrmidii było powodem, by bać się stanąć z von Trautzenami w otwartym polu. Przez ponad rok myślano, że ród ten nie przetrwał drugiej nawałnicy chaosu, a wszyscy przedstawiciele rodu zostali wybici przez oddziały nieumarłych. Wstrzymali wrogów na tyle długo, by inne rody Sylvanii mogły się przegrupować i odpowiedzieć atakiem. Z Letniej Wojny cało wyszła jedyna potomkini Trautzenów, Esther, która po roku ukrywania się w lasach nieopodal Leichebergu, wyszła wreszcie z cienia i w myśl rodzinnego motta ruszyła, by odzyskać to, co zostało odebrane jej rodzinie.

Znani przedstawiciele: