FANDOM

Gracz: Mercol (do XV odsłony)

Jeden z nielicznych żyjących członków rodu von Carstein. Z tego co wiadomo, wspominał, że ma starszego brata. Robił to bardzo niechętnie, można więc wywnioskować, że jest pomiędzy nimi zagorzały spór. Ponoć chodzi o ziemie. Absolwent uniwersytetu w Aldorfie, gdzie studiował nauki o człowieku, matematykę oraz alchemię. Student sławnego w tych okolicach Bombastusa von Hochenheim.

Do niedawna zajmował się leczeniem pobliskiej szlachty w Waldenhofie. Pomimo złej reputacji samego rodu możni byli zadowoleni z jego usług. Chodzi nawet powiedzenie: "Nikt tak skutecznie nie puszcza krwi jak ta pijawka von Carstein".

Niedawno poślubił po długich staraniach krewną Kasslerów, Marie Antoinette de Lacroix.  Stał się jednocześnie wasalem tego rodu. Jego lennem jest wioska Drakenhof razem z ruiną zameku Drakenhof.

Po niesłusznym wyroku na jego żonie stał się ponurakiem. Z czasem jednak udało mu się zdobyć tytuł burmistrza Waldenhofu. Ponoć starał się o rękę Beatrix von Walden.

Po ślubie Kristoffa von Fennwarta oraz Adelaide von Kassler ogłosił za pomocą herolda wieść, po czym zniknął bez wieści. Chwilowo jego dalsze losy nie są znane.

Ja, Siegfried von Casrstein, w świetle ostatnich zdarzeń, oświadczam, że odrzucam przeklęty ród Kasslerów jako swojego seniora. Ród Carsteinów nigdy nie miał i nigdy nie będzie miał nic wspólnego z siłami Chaosu, których to jest zaprzysięgłym wrogiem. Niniejszym ogłasza się również, że wedle starych tradycji moich ojców, przyjmuje tytuł baroneta, ogłaszam zamek Drakenhof swoją doczesną własnością i biada każdemu, kto naruszy moje ziemie. Tak mi dopomóżcie wszyscy Bogowie Imperium.