FANDOM

Schwarzhaffen - Miasto rodowe Schwarzhaffów, zajmujące się głównie wypasem owiec.

Mieści się w nim rodowy kasztel Schwarzhaffów, który niedawno został odbudowany po najeździe Trautzenów.

Miasto od wielu pokoleń należy do rodu i jest przez niego doglądane. Zasadą jest, że podatki nie są zbierane, jeżeli miasto nie jest w pełnej świetności a cała praca idzie wtedy na jego odbudowę. Przez samo miasto przepływa rzeka zwana Schwarzlauf [ Czarny Spływ ].

Poprzednicy Franza von Schwarzhaffa wybudowali w mieście różne udogodnienia, w tym kamienną drogę prowadzącą pod sam kasztel. Miasto wygląda nader reprezentacyjnie [ przynajmniej przeznaczona do tego część] i często goszczą w nim wysłannicy z Stirlandu oraz innych rodów Sylvanii.

Znajduje się tu również główny skarbiec, w którym tymczasowo przechowuje się podatki z całej Sylvanii.

W mieście znajdują się trzy strażnice :

  • Pierwsza skierowana na drogę prowadzącą z Stirlandu
  • Druga skierowana na drogę prowadzącą z Sylvanii 
  • Trzecia skierowana na Las Ghuli.

Na granicy lasu postawiona została wieża alarmowa, która ma syglanizować nadciąganie wroga.

Kilka razy dziennie z Schwarzhaffen wyjeżdża mały patrol, który sprawdza teren dookoła.

Miasto dzielnie broniło się przed wszystkimi napadami. Zostało najechane przez Trautzenów, a sama głowa rodu Schwarzhaffów broniła się do końca w kasztelu i tylko cudem uniknął on śmierci. Miasto na chwilę wpadło w ręce najeźdźców, zostało nawet najechane przez siły chaosu oraz nieumarłych jednak połączone siły rodów Sylvanii przepędziły plugastwo a ziemie z rozkazu Beatrix von Walden, trafiły z powrotem w  ręce Schwarzhaffów.

W samym mieście jak i wokół niego, znajduje się kilka kapliczek poświęconych różnym bóstwom, głównie Taalowi i Rhyi, Panuje wolność wyznania jednak wszystkie słowa kościoła Sigmara muszą być najpierw zaakceptowane przez samą baronową.