FANDOM

Navarro

Herb rodziny Navarro

Octavia Fernanda de Navarro, zwana także „Stalową Różą Morra”, Mistrzyni Zakonu Kruka, aktualnie sprawująca piecze nad zakonem na ziemiach Sylvanii, z siedzibą w Siegfriedhoffie.

Jest kobietą około czterdziestoletnią, wysoka, czarnowłosa, nosi się, jak przystało kapłanom Morra, w prostych czarnych szatach, z medalionem atakującego kruka na piersiach. Zda się osobą niezwykle pobożną i wierną boskim obyczajom.

Ponoć jest szlachetnie urodzoną estalijką, z rodu de Navarro. Wieść głosi, że gdy była młodsza, służyła w szeregach elitarnego oddziału rycerzy zakonnych: „Żelaznych Skrzydłach”, pod zwierzchnictwem jednego z Mistrzów Zakonnych Giuseppe Mateo Ventellucciego z Luccini.

W czasie Letniej Zimy jej rycerze mężnie stanęli przeciw nieumarłym, a ona sama, z niezwykła zawziętością ścigała wampirzą baronessę, aż osobiście nie ucięła jej głowy, pogrzebowym rytuałem kończąc wypaczony żywot poczwary.

W ostatnim czasie ponoć prowadziła śledztwo przeciw byłemu zarządcy von Waldenów: Hansowi, które to dochodzenie zakończyło się zgładzeniem demona. O tym zdarzeniu wciąż świadczy poparzony kwasem policzek Mistrzyni.