FANDOM

Graczka: Beata (aktualnie npc)

Liadna von Hullau

Jest córką Ardala von Hullau oraz Renny von Armin. Urodzona w Stirlandii jest spokrewniona z Crystianem von Armin, którego matka jest ciotką dla Liadny.

Ardal von Hullau jest młodszym bratem Hartmuta von Hullau, co sprawia, że Liadna i Aurelia są kuzynkami.  Ardal postanowił odnaleźć się w innym biznesie niż stary brat. Od zawsze pasjonował się końmi i uznał, że to jest dziedzina, w której będzie się spełniał. Wraz z bratem byli sobie blisy, ale jak to była w rodzeństwie rywalizacja jest nieunikniona. Bracia chcieli sobie udowodnić, że jeden jest lepszy do drugiego.

Ardal widząc, że jego starszy brat przejmuje po kolei każdy spichlerz w Sylvanii wraz z piekarniami i młynami uznał, że musi szukać swego miejsca gdzie indziej. Dlatego właśnie udał się do sąsiedniego państwa czyli Stirlandi. Tam poznał swoją żonę z rodu von Armin. 

Zaczął inwestować w konie, co po paru ładnych latach zaowocowało pierwszymi stadninami a potem własnymi hodowlami. Stadniny nie były duże, ale konie mimo małej ilości były dobrze wytrenowane i czystej krwi. Posiadał konie bojowe, przewozowe i podróżne. Wiodło im dobrze i wtedy na świat przyszła Liadna. Jedyna córka Ardala i Renny. 

Jako panna z dobrego domu odebrała staranne wykształcenie, czyli zna historię, geografię, heraldykę, opanowała sztukę pisania i czytania, liczenia oraz wszelkie umiejętności takie jak: odpowiednie poruszanie się,  malowanie, haftowanie, sztuka układania kwiatów, prowadzenia konwersacji, taniec, śpiew, gra na instrumentach. Zgodnie z tradycją rodową, odebrała staranne wykształcenie medyczne. Kiedy Aurelię fascynowała sztuka leczenia jako tworzenia mikstur leczniczych tak Liadna była zafascynowana położnictwem. W domu ojca, bardzo często odbierała porody w bogatych rodzinach, ale nie odmówiła też pomocy biednym czy służbie.

Jako kobieta nosząca nazwisko von Hullau jest z niego dumna i działa na rzecz rodowego nazwiska. 

Ardal dowiedział się, że córka jego brata osiągnęła dobry mariaż, a małżeństwo to dało Aurelii wielkie profity. Uznał, że to jest szansa aby jego córkę wydać bogato za mąż. Z racji tego, że Liadna i Aurelia były ze sobą bardzo blisko, nie było problemem zaaranżowania przybycia jego córki do Sylvanii. Jednocześnie ma za zadanie wprowadzić stadniny ojca na te tereny. 

Garść plotek:

Podobno dobrze zna się na ziołach.

Podobno jest lekko szalona.

Podobno stara wróżka powiedziała jej, że będzie zwana Czarną Wdową

Podobno jest zimna jak lód.

Podobno ma serce we właściwym miejscu.

Podobno jest krucha i delikatna.

Podobno lubi mieć kontrolę nad wszystkim.

Podobno jej ojciec jest chory i przekazał jej decyzyjność w sprawie rodzinnego majątku.

Podobno to wszystko prawda, a podobno... nie.