FANDOM

Gracz: Boruta

Lezlo von Drugeth pochodzi z jednego z najstarszych rodów Sylvanii, syn Katariny von Drugeth, wasalki rodu Fennwartów.

Wkraczający w męski wiek, na każdym kroku kontrolowany jest przez swoją matkę, co nie przekłada się pozytywnie na jego relacje z płcią piękną. Próby nawiązania bliższych relacji z kobietami kończą się porażką. 

Brak spełniania potrzeb młodego człowieka musiało znaleźć gdzieś ujście. Lezlo znany jest z odwiedzania burdeli w całej Sylvanii. Tylko płacąc jest w stanie nawiązać zdrowy kontakt z kobietą. Matka stara się o tym nie wiedzieć.

Stale poszukuje sposóbu na udowodnienie swojej męskości. Jego marzeniem jest zostać pasowanym na rycerza w związku z czym jest gotowy na wszystko, byleby zbliżyć się tego ideału. Nie zawsze jednak potrafi. Lata spędzone z matką sprawiły, że w prawie każdym aspekcie życia jest od niej uzależniony. Ciężko jest mu podejmować samodzielne decyzje, zawsze boi się jej reakcji. Martwi się o jej uczucia i w żadnym wypadku nie chce jej zranić.

Lezlo nie ma pojęcia co dzieje się wokół niego. Polityka, intrygi, pertraktacje, dyplomacja, układy- to dla niego magia. Nie rozumie i nie chce pojąć, co dzieje się w sferze wielkiej polityki.

Matka nigdy nie wyjaśniła mu jak zmarł jego ojciec. Lezlo nie zaznał bycia synem. Broni swojego obrazu idealnego ojca i gwałtownie reaguje na wszelkie próby oczerniania jego imienia.