FANDOM

Inez von Fenstermacher - najstarsza córka z rodu. Wychowywana pod nieobecność ojca przez słabowitą matkę. W związku z chorobą rodzicielki często to ona matkowała młodszemu rodzeństwu, zajmowała się gospodarstwem i doglądała skromnego dobytku.

Matka Inez bardzo przeżywała częstą rozłąkę z ukochanym, co odbijało się na jej zdrowiu a zostało spotęgowane wypadkiem drugiej córki, Margot. Największe problemy pojawiły się jednakże po śmierci 5 dziewczynki kiedy to Marean zupełnie zamknęła się w sobie. Ludzie zaczynali szeptać, spojrzenia były często nie do zniesienia, jednakże praca Inez a także pozostałych córek powodowała, że sąsiedzi patrzyli na małe przychylnie i starali się je wspierać.

 Wszystko zmieniło się w momencie gdy na świat po szóstej dziewczynce Grecie przyszedł upragniony syn Andreasa von Fenstermachera, Rahet. Oczko w głowie ojca i matki. Dziewczynki uwielbiały młodszego braciszka.

 Inez bardzo przeżyła oddanie malutkiej Grety do zakonu. Życie toczyło się dalej, dziewczęta dorastały. Rahet pomagał Inez jak mógł, wspólnie starali się zadbać o wydanie bliźniaczek za mąż. By zorientować się bardziej w dworskim życiu oraz by znaleźć odpowiednich kandydatów na mężów młodszych sióstr Inez udała się na dwór Gerdy von Ossenbach jako jej dwórka. Tam doskonaliła się w sztuce czytania, kaligrafi, czytania map, haftu itp. Gdy upływał 3 miesiąc jej pobytu na dwór dotarła plotka o rzekomym pożarze jej rodzinnego domu w wyniku, którego miała zginąć jej matka i Rahet. W pośpiechu więc udała się jako wysłanniczka Baronessy do Waldenhofu by spotkać się z ojcem i potwierdzić czy wieści są prawdziwe.