FANDOM

Gracz: Zeman (aktualnie postać tła)

Dsc08304

Mag Bitewny Griswold podczas ślubu swojego bratanka obserwujący pare młodą. Czyżby znał on los panny młodej już od początku..?

Magister Kolegium Ametystu i Mag Bitewny, powracający w rodzime strony po około 50 latach nieobecności. Podobno jest bękarcim synem Fennwartów, chociaż chodzą plotki, jakoby był wcieleniem założyciela do mu, posępny duch który powraca by ukarać zarówno wrogów, jak i potomków. Jak każdy czarodziej, poza oficjalnym zadaniem, jakim jest nadzór nad Sylwanią z ramienia Kolegium, jego cele i motywacje pozostają zagadką. Wścipskie i ciekawskie oczy mogą często dostrzec go spacerującego po cmenatrzach, bagnach i miejscach starych bitew.

Oficjalnie nie staje po stronie żadnego z rodów, uważając się za gościa rodu Fennwartów. Do czasu aż stracili swoje ziemie, oczywiście. Aktywnie wspiera Kościół Morra oraz Shalyii. Często pomaga także chłopstwu oraz tym niższym stanem, nie żądając niczego w zamian.  '

Podczas swojejs służby w Sylvanii udało mu się wykryć i złapać wiedźme, wyeliminować kultyste Niszczycielskich Sił oraz wraz z lokalnymi głowami Kościołów przegnać Demona Pani Rozkoszy. Jest absolutnie wierny Imperium oraz prawu. Podobno z łatwością mógłby pozbyć się ponad połowy aktualnego rycerstwa.

Po XIX odsłonie opuścił Sylvanię.