Fandom

W cieniu Drakenhofu Wiki

Gerda von Ossenbach

245stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gracz: Pati

Pani na włościach Ossenbachów. Od kiedy zmarł jej ojciec przejęła na siebie obowiązki związane z zarządzaniem rodzinnymi ziemiami. Jej brat bowiem od swoich obowiązków wolał leśne wyprawy, podczas których walczył z chaosem, zwierzoludźmi i bratał się z elfami... a przynajmniej tak opowiadał.

Po synodzie w Naubonum stała się oficjalnie głową rodu, a jej wasale nazywają ją królową Stiru. Mimo, iż wielkie tytuły i władza nigdy nie były jej marzeniem, taki obrót spraw bynajmniej nie zmartwił Gerdy.

Gerda zawsze starała się być blisko swojego ludu. Nigdy nie zawyżała podatków, by spełniać swoje zachcianki, często pracuje wraz ze swymi poddanymi.

Do dziś niezamężna Gerda zdecydowanie nie śpieszy się przed ołtarz. Na każdą wzmiankę o szukaniu męża reaguje bardzo nerwowo. Niektórzy złośliwi rozpowszechniają różne plotki dotyczące jej upodobań i przyczyn jej ciągłego panieństwa.

Po święcie starowierców, oraz rytuałach, które odbyły się w Kręgu na Nawiedzonych Wzgórzach, Gerda otrzymała tytuł „Władczyni Stiru, protektorka czcicieli Farkasistennő, koronowana przez Zieloną Panią, baronessa rodu Ossenbachów”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki