FANDOM

Von Egling
Eglingowie

Gracz: Zielony (wcześniej), Olek (aktualnie)

Eglingowie to bardzo stary ród, który od stuleci zaprzysiężenie i w ukryciu bronił Starej Wiary oraz jej wyznawców. Od lat za sprawą wspólnych interesów oraz bliskiego sąsiedztwa przyjaźnili się i współpracowali z Ossenbachami, których uważali za swych bezpośrednich wasali. Krążą plotki że mają wspólne korzenie z Hundami. Siedzibą rodu było miasteczko Egling oraz przynależące do niego ziemie.

Dwanaście lat temu Fennwartowie szukając pretekstu do przejęcia ziem zajmowanych przez Eglingów wpuścili w ich szeregi szpiega, który dostarczył niepodważalnych dowodów na to że nie tylko wyznają Starą Wiarę ale też wspierają jej wyznawców na terenie całej Sylvanii. Na podstawie uzyskanych dowodów otrzymali ciche przyzwolenie Baronowej na zagarnięcie ziem Starowierców. Podczas dobrze zorganizowanego najazdu bestialsko wymordowano prawie wszystkich członków rodu, wliczając w to głowę rodziny - starego Arnulfa von Eglinga. Jedynym ocalałym z masakry był najmłodszy dziedzic rodu Gelfrad, któremu wraz z kilkoma wojami ojca udało się przebić przez oblężenie i czmychnąć do pobliskiego lasu. Poprzysiągł wtedy że któregoś dnia odzyska zagrabione ziemie, przywróci honor rodzinie oraz zapowiedział krwawą zemstę na całym rodzie Fennwartów. Tym sposobem stał się banitą, a od niedawna za jego głowę wyznaczona jest pokaźna nagroda.

Do dnia dzisiejszego wyjęty spod prawa Gelfrad pozostaje nieuchwytny. Zebrał w okuł siebie pokaźny oddział i zajmuje się bandyckim występkiem będąc prawdziwą plagą okolicznych ziem. Nauczony błędami swego ojca przyjmuje w swoje szeregi ludzi tylko zaufanych, których wcześniej przez długi czas monitoruje. Przez lata bandyckiej działalności wyszkolił się na wyśmienitego wojownika ale też okazał się doskonałym strategiem do mistrzostwa doprowadzając walkę partyzancką i umiejętność wykorzystania terenu na swoją korzyść. Jest bezwzględny i okrutny dla wrogów tak samo jak wierny i pomocny dla tych, którzy wspierają jego sprawę. Chodzą słuchy że osobiście torturuje złapanych przez siebie więźniów a jest w tym bardzo dobry więc lepiej nie wpaść w jego łapy żywcem. Kontynuując tradycje rodzinne wspiera i występuje w obronie starowierców gdziekolwiek dzieje im się krzywda lub ktoś podnosi przeciwko nim rękę. Krążą plotki, że nieźle dorobił się na długoletnich grabieżach i chowa gdzieś w leśnych ostępach nie lada fortunę zbieraną w celu przywrócenia świetności rodu Eglingów.

W rodowym herbie Eglingów są dwa niedźwiedzie zebrane w Okół kwitnącego drzewa. Symbolizuje to siłę oraz rozkwit Starej Wiary której symbolem jest drzewo. Zawołanie rodowe Eglingów to Fortis Sikut Ursi - Silni Jak Niedźwiedź.