FANDOM

Dsc 0022

Conrad von Ejten z Egling

Gracz: Oglaf

Conrad z Egling, lektor chłopskiego pochodzenia. Po śmierci starego lektora Conrad pomimo bardzo młodego wieku został wyświęcony na nowego Lektora Sylvani. Już na samym początku okazał, że niema zamiaru współdzielić Sylvani ze starowiercami spalając na stosie 7 "czarownic". Wywołało to niemałe zamieszanie jak miało się okazać w przyszłości.  Już wtedy doszło do pierwszego konfliktu na linii baronowa i Kościół Sigmara. Gdy przyszła wiadomość o wrogach nękających Sylvanie podczas Letniej Zimy udał sie wraz z rycerstwem Fennwartów.

Był poproszony aby osobiście udzielić ślubu Siegfridowi von Carsteinowi. Podczas którego doszło do eskalacji konfliktu z Baronową.  W tym momencie spalono kościół Sigmara w Waldenohowie. Po ceremonii ślubnej Conrad z Egling wraz z baronetem von Fennwartów postanowili założyć Zakon Komety mający na celu ochronę wiernych kultowi Sifmara w Sylvani.

Spór pomiędzy baronową a lektorem spowodował wybuch walk religinych między wyznawcami starej wiary a kultowi Sigmara. 

Na spotkaniu szlachty które odbywało się na zamku baronowej. Conrad z Egling przeżył bardzo niemiłą sytuacje okazało się, że z rozkazu baronowe nie zostanie wpuszczony z racji tego, że nie jest szlachetnie urodzony. W tym czasie lektor zawiesił działalność zakonu Komety na czas nieokreślony oraz został pasowany na rycerza przez samego Baroneta von Fennwarów. Dająć mu tym prawo do wchodzenia na spotkania szlachty. Od tego momentu Nosił nazwę Conrad von Ejten z Egling.

Przedłużający sie konflikt religijny sprwił, że przedstawiciele największych religi Sylvani postanowiły zwołać synod który miał sprawić, że konflikt się zakończy. Niestety podczas synodu który odbywał się na terenach Zakonu Płonącego Słońca lektor Sigmara, Conrad won Ejten z Egling został zamordowany przez Marie Antoinette De Lacroix któr użyła do tego czarów.

Plotki

Podobno w młodości w Egling doszło do uprowadzenia paru kobiet przez starowierców którzy złożyli je w ofierze. Wśród tych kobiet  matka młodego Conrada.

Lektor Sigmara zginął straszliwą śmiercią przez czarną magię. Jego ciało było na tyle w strasznym stanie, że łowca czarownic nakazał natychmiastowe spalenie zwłok.