FANDOM

Gracz: Ejnus
Jako Caldvyn Kalter na Bagrach.png

Caldvyn von Tier

Młody, ambitny rycerz (chociaż wojaczką się nie zajmujący) na służbie rodu Waldenów. Dziedzic Tierów, który prawdopodobnie obejmie władzę po Bertholdzie. Bliźniak Lary oraz starszy brat Gottharda.

Attaché Kulturalny przy Prowincyjnym Urzędzie Stirlandu na Sylvanię, czyli osoba upewniająca się, że władze Stirlandu są przekonane o właściwym rozwoju kultury w Waldenhof i okolicach. Podobno to on podsunął pomysł rozbudowy (akt lokacyjny) miasta Waldenhof zarządcy Erhardtowi von Rosswart oraz jest inicjatorem budowy teatrum, aby porządni aktorzy mieli gdzie wystawiać dramaty Siercka oraz inne sztuki.

Rzecznik Rady (Wortführender Herr) Miasta Waldenhof, jeden z sześciu jej członków.

Mawia się, że trochę zbyt często widuje się go w towarzystwie króla flisaków Iszka oraz przewodniczącego kompanii portowych Reinharda von Ottingen.

Krąży również pogłoska, jakoby to właśnie Caldvyn wziął pod swoje skrzydła ofiary pożarów i zamieszek, które straciły dach nad głową. Może w ten sposób próbuje odpokutować za jakieś niecne czyny...?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki