FANDOM

Graczka: Odalla

Młoda kobieta, która została wydana za mąż za Flisaka w postaci Iszko von Hullau. Dla tej dumnej kobiety, która wywodzi się z jednego z najstarszych rodów jest to straszna degradacja społeczna. Od zawsze była przekonana, że wyjdzie za mąż za szlachcica, że będzie panią na włościach. Zamiast tego wyszła za kogoś, kto według niej nie dorasta jej do pięt.

Niestety w kwestii swego zamążpójścia nie miała wiele do powiedzenia. Została poinformowana, że oto ma stanąć na ślubnym kobiercu. Nie było mowy o żadnej dyskusji i musiała dostosować się do woli swego ojca. Jemu też ma to za złe. Nie jest wstanie wybaczyć jak się z nią obszedł. 

Na samym początku można było donieść wrażenie, że gardzi swym mężem i traktuje go z wyższością, ale z czasem ich układy zaczęły się zmieniać, a sama Aurelia patrzyła na męża przychylniej. Wreszcie gdy do innych doszła wieść, że jest brzemienna uznano można było zauważyć u kobiety ciepłe gesty w stronę Iszka. Zaś w ich relacji pełno było małżeńskiego oddania. Kobieta przejęła od baronowej Beatrix von Walden wioskę Thyrnau i intensywnie w nią inwestuje by ta się rozwijała. Aurelia zaczęła przejawiać cechy przedsiębiorczości i było widać, że to ona po tragicznej śmierci swego ojca przejęła rolę głowy rodu.

Nie angażuje się czynnie w zagrywki polityczne na dworze, ale bacznie się przygląda ruchom innych.

Jest dobrze wykształcona, tak jak winna być wykształcona szlachcianka. Nie obca jest jej historia, heraldyka, układy polityczne, geografia, sztuka konwersacji, układania kwiatów, gra na instrumentach, śpiew, taniec, haftowanie, szycie, malowanie oraz medycyna i alchemia. Żywo interesuje się tymi dwiema dziedzinami i co niektórzy mówią, że posiada własne laboratorium, gdzie przygotowuje najróżniejsze mieszanki lecznicze i nie tylko. Jest z tego dumna, tak samo jak ze swojego nazwiska i postanowiła udowodnić całemu światu, że von Hullau wciąż coś znaczą i należy się z nimi liczyć.

Ponadto mocno jest związana ze swą kuzynką Liadną von Hullau. Jako małe dziewczynki były nierozłączne, jednak życie dorosłe sprawiło, że każda z nich zamieszkała gdzie indziej. Jedyny kontakt jaki miały był za pośrednictwem listów. Teraz jednak Liadna zjechała do Sylvanii, a Aurelia ma ją wprowadzić do towarzystwa.

Garść ploteczek:
1) Ponoć fascynują ją trucizny i ma ich parę na swym kącie;
2) Ponoć niezły z niej medyk i cały czas się szkoli w tym temacie;
3) Ponoć boi się swego męża;
4) Ponoć nienawidzi swego męża z całego serca;
5) Ponoć skrycie kocha swego męża;
6) Ponoć dąży do tego aby nazwisko von Hullau znów wiele znaczyło na arenie politycznej;
7) Ponoć jest gorliwą wyznawczynią Starej Wiary;

8) Ponoć wraz z kuzynką stanowią wybuchową mieszankę:

9) Ponoć planuje jak dobrze wydać za mąż Liadnę:

10) Ponoć zazdrości urody swojej kuzynki;

Ponoć to wszystko plotki... a ponoć nie...