FANDOM

Antonio de Corneli.jpg
Gracz: Mojżesz

Antonio de Corneli trzeci syn Basilio de Corneli został wysłany do Sylvanii w celu poszerzeniu rynku Tilei, oraz strefy wpływów rodziny de Corneli o nowe ziemie. Gorącokwisty kupiec jest osobą honorową, ale też mało wpływową. Jego osiągnięcia można przypisać fortunie jego ojca, oraz umiejętności nabytych na uniwersytetach Tileańskich równierz opłaconych przez Basilio.

Prawo do spadku w handlowej części rodu jest ściśle powiązane z sukcesami handlowymi, dlatego żywa rywalizacja między braćmi często doprowadzała do kłótni. Basilio uznał, że każdego wyśle na inne terytoria zostawiając sobie czwartego, najmłodszego syna do pomocy w Tilei.

Do tej pory Antonio założył targ, bank, manufakturę broni, oraz manufakturę artystyczną. Dywersyfikacja zasobów jest jego specjalnością w przeciwieństwie do jego braci, którzy są silni w innych dziedzinach handlu.

Silnie przywiązany do ideałów swojego rodu potrafi być często zaślepiony i naiwny, co nadrabia silnych relacjach, które potrafi wytworzyć z innymi ludźmi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki